יום שלישי, 18 במרץ 2014

מדוע כדאי לשכור חברת הסעות להסעת העובדים?

אם אתם מנהלים עסק, ומחפשים דרך לעודד את תפוקת העבודה של העובדים שלכם - מדוע לא לשכור את שירותיה של חברת הסעות, אשר תיתן לכם שירות של הסעת עובדים הן בדרך לעבודה, והן בדרך חזרה ממנה לבתים? מנהלים רבים חושבים שמדובר על הוצאה שאיננה הכרחית. אולם תתפלאו עד כמה הסעת העובדים תוכל לתרום לעבודה שלכם. למעשה, זוהי הוצאה חכמה מאד - שתסייע בהגדלת ההוצאות של החברה, ואף תסייע לכם לחסוך בהוצאות אחרות. איך זה אפשרי? בואו ונביט ביתרונות:

היתרונות של הסעת עובדים
       משיכת כוח אדם המתגורר הרחק - אם מקום העבודה נמצא רחוק מחלק ניכר מהעובדים שלו - ובפרט אם הוא נמצא בפריפריה, אזי שירות הסעות לעובדים יוכל לסייע לו למשוך כוח אדם איכותי. למשל, אנשים רבים ממרכז הארץ מסתייגים מהמחשבה של עבודה בדרום או בצפון, מהחשש לכך שהם יבלו זמן רב בנסיעות, יצטרכו לשאת בהוצאות דלק או גרוע מכך מבחינתם - לנסוע בתחבורה ציבורית. לעומת זאת, חברת הסעות תביא אותם מהבית ועד הבית, תוך זמן קצר, ואתם כמובן תיהנו מכוח אדם מוצלח ואיכותי יותר.
       מונע איחורים - כל מנהל צריך להתמודד עם בעיית איחורים של העובדים. העובדים מצדם מעלים לא פעם טענות מוצדקות - פקקים בכביש עקב תאונה, גשמים שגורמים לסגירת כבישים, רכב שחדל לפתע להתניע וכיו"ב. חברת הסעות תיתן לכם מענה מלא, כי היא תאסוף את העובדים מביתם בזמן קבוע, ותביא אותם בזמן לעבודה, כאשר הנהג מיומן, ויודע כמובן איך להתמודד גם עם מצבים בעייתיים בכביש.
       מונעים עייפות - נסיעה לעבודה יכולה להיות חוויה מעייפת מאד, בפרט אם היא ארוכה. כך כשהעובד מגיע למקום העבודה, הוא כבר מותש למדי מהדרך, ולוקח לו זמן עד שהוא יכול להתחיל לעבוד. לעומת זאת, חברת הסעות תסיע אותו מבלי שהוא צריך להתרכז בנהיגה, והוא אף יוכל לחטוף תנומה קלה לאורך הנסיעה, ולהגיע לעבודה רענן.
       מונע תאונות - לאחר יום עבודה ארוך, אפשר שהעובד שעולה על ההגה, לא מרוכז דיו וסובל מעייפות גבוהה מידי. לעתים גם יש פיתוי להמשיך מהעבודה לפאב מקומי, ולהמשיך משם לנסוע כשהוא סומך על עצמו, על אף שהוא שתוי. השימוש בהסעות עובדים תחסל את הסיכוי לתאונות - כי כעת העובדים לא ינהגו עייפים או שתויים, ואילו הנהג של חברת ההסעות הוא כמובן אדם מיומן וערני.
       במקום ליסינג - למה שאתם תבזבזו מיליוני שקלים על תשלום לחברת ליסינג, כדי שתספק ציי מכוניות לעובדים? הדבר מהווה לא פעם נטל על מקום העבודה. במקום זה, התשלום לחברת הסעות יהיה בהכרח נמוך יותר, והעובדים ייהנו מאותה נוחות.
מוביל לשביעות רצון
מעבר לכל הדברים שנאמרו, עובדים שמקבלים הסעה פרטית לעבודה, מרגישים שמקום העבודה שלהם משקיע בהם, רוצה אותם, ומוכן לתת להם שירותים ברמה גבוהה. מחקרים הוכיחו שככל שהעובד מרוצה יותר - כך הוא יעבוד טוב יותר, ולכן השירות של חברת הסעות, מסייע בסופו של דבר לפעולת החברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה