יום שלישי, 23 באוקטובר 2018

שירותי הסעות לתיירים

מי מעניק שירותי הסעות לתיירים?
שירותי הסעות לתיירים הם שירותים מוכרים מאוד בארץ כיוון שכמות התיירים בישראל גדולה מאוד, ולמרות שיש לה פוטנציאל גבוה הרבה יותר מדובר על כשלושה מיליון תיירים בשנה. שירותי ההסעות ניתנים כבר מנתב”ג ולרוב אותו רכב הובלות ובוודאות אותה החברה ממשיכה עם השירות הזה לאורך כל השהייה שלהם. התיירים צריכים רכב הסעות כדי לקצר את זמני ההגעה ולדאוג לנוחות הגבוהה ביותר והשירותים ניתנים ממגוון רחב של חברות הסעות ברחבי הארץ. יש חברות שלא מעניקות שירותי הסעות לתיירים אך רוב החברות יכולות לספק גם את זה.
שירותי הסעות לתיירים

מה הדרישות לשירותי הסעות לתיירים?

שירותי הסעות לתיירים חייבים להגיע עם מדריך. אמנם יש קבוצות רבות שיכולות לצאת עם מדריך משלהם שבא עמם מארץ היעד אך גם במצבים כאלו יש לבדוק שרכב ההסעה מספיק גדול כדי שיהיה מקום גם למדריך לעמוד ולהסביר מה שנהוג במקצוע. בכל מקרה אם אין מדריך כדאי שחברת ההסעות תעבוד עם מדריכים אך חשוב לזכור שזהו בונוס ולא הכרח.
דבר אחד שאי אפשר להגיד עליו שהוא בונוס הוא כמובן העובדה כי רכב ההסעות חייב להיות איכותי. הרכב צריך להיות ברמת האיכות הכי גבוהה שיש עם ריפוד חדיש, מסך טלוויזיה אחד לפחות כדי להקרין כל מיני סרטונים שקשורים לישראל כדי שהתיירים יתחברו למקום, רמקול קטן עם מיקרופון וכן הלאה. כל אלו יכולים לשפר משמעותית את ההסעה לקבוצות תיירים.

חברה מנוסה עם נהגים אחראיים

שירותי הסעות לתיירים צריכים להיות רגועים ומנוסים. בין אם מדובר מקבוצת תיירים שהגיעה מאמריקה הלטינית שם נוהגים ממש כמו בישראל ואולי אפילו גרוע יותר, ובין אם מדובר בקבוצת תיירים מבריטניה ששם נוהגים בצורה מנומסת, יש צורך לנהוג בצורה רגועה שלא רק לא תסכן את התיירים אלא גם תיתן להם נסיעה נעימה. בסופו של דבר שירותי ההסעות יכולים להיות הנקודה השחורה של היום אם הנהג יהיה סחר סבלנות בגלל שהוא לא עומד בלוח הזמנים וזה דבר שגם החברה צריכה לקחת בחשבון בארגון הניהולי והלוגיסטי שלה.
המאמר "שירותי הסעות לתיירים" פורסם לראשונה במסעי כל גיל שירותי הסעות מדיום
  medium.com/@gil477955 october 23.10.2018 via

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה