יום רביעי, 13 בנובמבר 2019

איך פותרים בעיית הסעות באירוע משפחתי


לא מעט פעמים צצה בעיה בתכנון אירוע משפחתי בעיקר בנוגע לחזרה. לא תמיד יש לאנשים המבוגרים יותר או אלו שאין להם רכבים כיצד לחזור ולעתים זו בעיה גדולה מאוד שהמשפחה כמובן צריכה לפתור ובראש ובראשונה מארגני האירוע. הנה כמה פתרונות אפשריים ואחד מהם שהוא הטוב מבין כולם.

אפשר לבחור אולם קרוב לתחבורה ציבורית
אם אתם מעוניינים לפתור את בעיית ההגעה והחזרה לאירוע משפחתי אתם יכולים לבחור אולם שקל להגיע אליו. בסופו של דבר אם תבחרו אולם שאו גן אירועים שקל להגיע אליהם המוזמנים שלכם יוכלו להגיע בלי בעיה בתחבורה ציבורית, אך כמובן שזה לא תמיד בטוח. חשוב לזכור כי אירוע משפחתי בדרך כלל נגמר בשעה מאוחרת ולכן יש סיכוי שבכל מקרה הבעיה תהיה בתוקף ולכן לא מדובר על פתרון כל כך טוב. כמו כן יש לציין כי זה מגביל אתכם בבחירת המקום בו ייחגג האירוע וזה כמובן החיסרון הגדול ביותר, כי אף אחד לא רוצה להיות מוגבל כשהוא בוחר את המקום בו הוא הולך לחגוג.
שירות הסעות

אפשר לבקש טובה מבני משפחה וחברים
כדי לדאוג לבני משפחה מסוימים שאין להם רכב פרטי ולא יכולים להגיע לכל מקום אתם יכולים לבקש טובה מבני משפחה אחרים או חברים שידאגו להם. יכול להיות שמדובר באנשים שלא מכירים אחד את הנשי או כאלו שפשוט צריכים מתווך שיחבר ביניהם אך בכל מקרה גם הפתרון הזה לא כל כך מוצלח. אם אתם רוצים לדאוג לבני המשפחה שלכם בשיטה זו אז כמובן שזה אפשרי אך זה מגביל את האנשים לחזור בשעה מסוימת שמתאימה למי שנוהג ולא תמיד זה רעיון פרקטי. זה יכול להצליח אם מדובר במספר מצומצם מאוד של אנשים שצריכים עזרה עם ההגעה ולא לפתרון כולל.

אפשר פשוט לבחור בשירות הסעות לאירועים
אם אתם מעוניינים בפתרון הכי טוב שיש אתם חייבים להיעזר בשירות הסעות. שירות הסעות יפתרו לכם את הבעיה כיוון שהם יכולים להיות גמישים בדיוק לפי הצרכים שלכם. שירות הסעות יכולים לעמוד לשירותכם בכל שעה ולקחת אנשים מכל מקום לכל מקום. מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות לחברת הסעות ולומר לה באיזו שעה היא צריכה להיות והיכן והיא כבר תספר לכם מה המחיר שתצטרכו לשלם. המחיר יכול להיות משתלם מאוד ומבין עלויות ארגון האירוע מדובר בעלויות נמוכות מאוד.

ההסעות נותנות ראש שקט לכול המוזמנים
לא רק שהסעות יכולות להיות משתלמות יותר, הן גם נותנות לכל המוזמנים להיות רגועים ושלווים לפני האירוע. עם שירותי הסעות אף אחד מהמוזמנים לא צריך לדאוג שלא יהיה לו איך להגיע או איך לחזור, כולם יודעים שהם יכולים לתכנן מה שהם רוצים אך בכל מקרה יהיו הסעות שיחכו להם. חשוב לזכור כי לעתים יש צורך לשריין מראש את המקום להסעה שבוע או שבועיים מראש כדי שמארגני האירוע יידעו כמה מקומות ישיבה הם צריכים להזמין וכך יידעו איזה סוג כלי רכב להסעה הם צריכים לבחור אך בכל מקרה מדובר בבחירה גמישה יחסית שמעלה את הנוחות לרמה הכי גבוהה שיש.

חשוב לתכנן את ההסעות בצורה הנכונה
זה שקבעתם שירותי הסעות זה טוב ויפה אבל אתם חייבים לתכנן אותם היטב. בסופו של דבר מדובר בהסעה שאוספת אנשים ממקומות רבים או ממקום אחד מרוכז, כאשר באפשרות השנייה הם צריכים להגיע בשעה מסוימת לאותו המקום. כמו כן בגלל שהשעה בה מסתיים האירוע לרוב תהיה מאוחרת חשוב לקבוע את ההסעות בצורה נכונה שתתאים לכולם כדי שגם בהלוך וגם בחזור הנוסעים יוכלו ליהנות ולהיות רגועים.

תגובה 1:

  1. הזמנתי טיול עם הסעות VIP של רפאל טורס ונהנו מאוד! מומלץ למי שרוצה לנסוע עם רכבים מפוארים ומרווחים.

    השבמחק